Background

Sumbu Brothers - Tribular

Tribular, semo stufi de laorar
Ghemo sempre e solo da tribular
Sà bisogna far par quattro schei
Invese mi voi star a ber coi butei

Dime, ma parché, dime, ma parché, dime?
Mi non posso star tranquillo al bar?
Dime, ma parché, dime, ma parché, dime?
Mi me tocarà par sempre tribular?
Tribular, tribular, tribular, tribular, tribular, tribular, tribular, tribular!

No ghe tempo par far gnente
Urta ai nervi tuta sta bruta gente
Col tempo, no, non cambia gnente
Resto sempre più insofferente!

Dime, ma parché, dime, ma parché, dime?
Mi non posso star tranquillo al bar?
Dime, ma parché, dime, ma parché, dime?
Mi me tocarà par sempre tribular?
Tribular, tribular, tribular, tribular, tribular, tribular, tribular, tribular!

Sempre de freta, sempre de corsa
Così se gonfia anca la borsa
A la pension no ghe rivemo
Così nel cul la ciaparemo!

Dime, ma parché, dime, ma parché, dime?
Mi non posso star tranquillo al bar?
Dime, ma parché, dime, ma parché, dime?
Mi me tocarà par sempre tribular?
Tribular, tribular, tribular, tribular, tribular, tribular, tribular, tribular!

Categories: Share

Leave a Reply

A.N.C. - Archivio Non Conforme
È attiva la moderazione dei commenti, qualsiasi commento che contenga insulti, bestemmie e volgarità non sarà pubblicato. Inoltre lo staff di Archivio Non Conforme non è responsabile del contenuto dei commenti lasciati da terzi!
Grazie, lo staff